10.08.2011

Tag i inne drobiazgi

Na wyzwanie w Craft Artwork przygotowałam tag w zieleni. Tło potuszowałam, następnie użyłam maski i mgiełki Evergreen Tattered Angels, na wierzchu jeszcze jest skrzący glimmer mist Forever Green Rangera.
Ozdobę stanowi medialion zakupiony w Crafthouse wypełniony koralikami zatopionymi w glossy accents spryskanym glimmer mistem (stąd zielonkawy kolor). Kompozycję stanowią kwiaty ze sklep.scrap.com i Crafthouse oraz listki wycięte z nowego Crafthousowego wykrojnika. Do tego szpilki, brokat w kleju, półperełki, koraliki i zielony tag gotowy:)





Wczoraj jeszcze zrobiłam dwie proste zakładki:



I  prostą kartkę, która jest w zasadzie liftem mojej własnej kartki, ale ktoś chciał w różu (tamta była w brązach):


Zapomniałam jeszcze o moim wymiankowym ATC #19 na SP, zrobiony jeszcze w lipcu z crafthousowych papierów Owieczki, skleroza nie boli:)




Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za wszystkie tak miłe komentarze!

6 komentarzy:

  1. Przepiękne prace! Ta z zawieszką- rewelacyjna:) Z kawą- smakowita;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten tag - podziwiam Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne, najbardziej zachwycił mnie zielony tag oraz zakładka z kawą - jest rewelacyjna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta I zakładka "Tu czytam", aż bym sobie coś poczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. tag jest iście królewski - medalion stanowi piękną ozdobę ;)) super!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...