8.08.2011

Wpis do albumu Marzenki

Witam się ciepło po powrocie!
Oczywiście jak po każdej dłuższej nieobecności, w domu nie wiadomo w co ręce włożyć :) Znalazłam jednak wczoraj czas na scrapowanie, kosztem zarośniętego ogródka i sterty do prasowania, zrobiłam wpis do pięknego wędrasia Marzenki. Po szczegóły zapraszam na bloga Marzenki - tutaj  obejrzycie go w całej okazałości.

A to moje strony, gdzie miałam być jak najbardziej sobą... o tak, mogłam się wyżyć:):):)





Jeszcze kilka dni i rozstrzygnięcie candy - ja już czuję te emocje, a Wy? :)

10 komentarzy:

  1. Fantastyczny wpis! Kolorystyka, detale... wszystko mi się w nim podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity, jak zawsze. Te detaliki i kolory cudownie dopasowane i połączone w jedną całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. FAntastyczny wpis!!!! i o to dokładnie chodziło aby się wyżyć :)
    Już nie mogę się doczekać kiedy go pomacam :D
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne dodatki!
    a co do candy, to też czuję, nie da się przy takich nagrodach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wpis, taki bogaty w szczegóły, na każdym milimetrze tych stron coś się dzieje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, co tam prasowanie, nie ucieknie, wpis za to sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wpisiki!!

    Zapraszam na Spotkanie HandMadowe, więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  8. REWELACYJNY!! Cudowne kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...