7.11.2011

Stosik świąteczno-albumowy;)

Ostatnio czas ucieka mi tak, że nawet z publikacją prac na bieżąco nie nadążam;)

Dziś więc w końcu wrzucam mały stos ostatnich wytworów:)

Najpierw kolejny wędrujący album - tym razem świąteczny - będzie to taki "Mini-kolędownik", który pofrunie po wpisy do Aniki-Mikbala-Pasji Kati- Boei i Pampucha.

Album wykonany głównie na papierach i dodatkach Primy "North Country":



\


 


A teraz bardzo kolorowy wpis do "Przepiśnika sałatkowego" Wikuchy:


I moje ulubione klimaty we wpisie dla Red Star, w jej albumie wędrującym "Moja Nostalgia" 



Zapomniałam tez wrzucić dwa wykonane przeze mnie stroiki na groby najbliższych mi osób:






I trochę prostych świątecznych kartek na materiałach i bazach oczywiście z Kreatywnego Zakątka:)










Ufff, mam nadzieję, że udało Wam się dobrnąć do końca:)

Dziękuję za tyle miłych słów pod poprzednim postem :*

11 komentarzy:

  1. No to teraz nie wiem co chwalić, bo same cudowności i ta ilość.
    Szok, pięknie jak zawsze.
    Wpisy do Wędrasi rewelka.
    Chyba Ci sprezentuję papierki North Country, bo ja nie mam na nie pomysłu, a Ty sobie z nimi radzisz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie.. od czego tu zacząć??
    Kolędownik świetny, karteczki, oczywiście też- te choinkowe lubię bardzo :)
    No, ale wpis dla red star... po prostu powala.. Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urodzaj! Co jedna praca, to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Jak zwykle zachwycasz i inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka! Albumik rewelacyjny- nie mogę się doczekać, gdy u mnie zagości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A te bombeczki - cudeńka - w dodatku jedna MOJA!!! Dziękuję jeszcze raz i nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań. A nuż sprostam...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! jak Ty nadążasz z produkcją tylu prac? mi dotychczas żadnego albumu nie udało się dokończyć, a u Ciebie, co rusz to nowy. świetne bombki zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Album niesamowity, powalający!!! Ale się napracowałaś! No i efekt.... Szok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powalające jest Twoje tempo. Albym jest fantastyczny, a wędrasia nie mogę się już doczekać. Na pewno mi szczęka opadnie raz jeszcze jak zobaczę go na żywo. Wpis jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosik świąteczno albumowy robi wrażenie,tyle tu cudowności !
    Twój wpis do albumu Red Star na żywo wygląda wprost nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aido tempo zawrotne!jestem pod wrażeniem ilości tych cudeniek!Fantastyczny album i wpisy...już nie mogę się doczekać albumu Julii,żeby zobaczyć Twój wpis na żywo:)świetne bombki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...