30.12.2011

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Zaglądam dziś i przesyłam życzenia od mojej psiapsióły z Warszawy:)

Pewnie nie uda mi się zajrzeć przed jutrem, więc już dziś składam Wam 

NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA 
WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU,
DUŻO ZDROWIA, POMYŚLNOŚCI, WSZELKIEJ RADOŚCI, 
SPEŁNIENIA MARZEŃ, SAMYCH SUKCESÓW,
 TWÓRCZEJ WENY 
I POWSTANIA WIELU WSPANIAŁYCH PRAC
:*

Dziękuję Wam jednocześnie za ten wspaniały czas, za te wszystkie miłe słowa i komentarze, które dodają mi skrzydeł i pozwalają uwierzyć w siebie. Mam nadzieję, że uda nam się razem spędzić w tym blogowym świecie jeszcze nie jeden rok, oby tylko zdrowie i wena dopisywały!

A do pokazania przed Nowym Rokiem mam niewiele, choć nie próżnuję - wszystko jednak czeka na odpowiedni moment publikacji.

Pokażę więc dziś tylko wpis do albumu Boei, w którym to miały pojawić się ulubione Świąteczne przepisy.
Muszę przyznać, że cały album jest wyjątkowy piękny, aż się bałam by czegoś nie zepsuć;)






Po Nowym Roku będę tu czekać na Was z kolejnymi pracami. W przyszłym tygodniu ruszamy też z kolejnymi wyzwaniami w Kreatywnym Zakątku, na Scrapujących Polkach oraz w Kwiecie Dolnośląskim. Zapraszam:)

I już dziś obiecuję kolejną niespodziankę, związaną z rocznicą powstania mojego bloga:)

Ściskam i życzę udanej zabawy:*



16 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! A Twój wpis jest piękny, z pewnością bardzo ozdobił ten album.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, Twój wpis jest bardzo smakowity i piękny.
    Oby ten 2012 r był tak samo płodny jak ten. Byś spełniła wszystkie swoje marzenia nie tylko związane z rękodziełem, ale i te ze sfery osobistej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale CUDOWNY! CUDOWNY, CUDOWNY!
    Nie mogę się doczekać chwili, gdy go dotknę;)
    A Tobie, Kochana, wszystkiego co dobre, co rozwija, co powoduje, że człowiek uśmiecha się do świata:) Uściski serdeczne:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia najskrytszych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie również wiele dobrego w Nowym Roku, wpis świetny, mam nadzieję, że będę mogła podziwiać na własne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten tort aż ślinka cieknie:) Śliczny wpis! I jaki apetyczny:)
    Ayeedo, wszystkiego najlepszego na nowy rok! Duuużo weny i czasu na scrapowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. N ten Nowy 2012 życzę cichutkich drgnięć duszy które przełożą się na piękne i inspirujące prace:)

    Poprzedni wis usunęłam gdyż wkradła się literówka:((

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny wpis! bardzo smakowity :)

    Ayeedo, spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity wpis, taki "Twój" :) Robi wrażenie!
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego 2012 Roku! Zdrowia, spełnienia marzeń i realizacji wszystkich planów i celów.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałych twórczych dni w nadchodzącym nowym roku!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale przepyszności! Pięknie wyszło :D Szczęśliwego i pełnego weny 2012 życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w 2012, wielu inspiracji, twórczej weny i kaski na zakupy scapowe :)
    Zapraszam na nowy blog i candy

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wpis...taki smakowity i klimatyczny.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo apetyczny wpis!torcik wygląda bardzo realistycznie, aż ma się ochotę schrupać odrobinę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm... takich smakowitości u Ciebie nie dostrzegłam? pewnie winę można zwalić na świąteczne obżarstwo, chociaż wydawało mi się, że aż tak dużo to znowu się nie opychałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...