25.01.2012

SCRAP#3 Kwiat Dolnośląski

Zapraszam Was dziś na moje wyzwanie ze scrapem do Kwiatu Dolnośląskiego:)

Tytuł wyzwania: „KONTRASTOWO”.

Tym razem postawiłam na zabawę z... kolorami. Spróbujcie pobawić się w kolorystyczne kontrasty i wykonajcie scrap według następujących wytycznych i zasad:

1. Użyj w pracy dwóch kontrastowych kolorów, jako kolorów dominujących, np. czarny-biały, czerwony-ecru, czarny-pomarańczowy, fioletowy-żółty itp. Dodatki mogą być w neutralnych kolorach, ale nie mogą przytłoczyć pracy i jej kontrastowego, dwukolorowego charakteru.

2. Temat, format, styl pracy dowolne, byleby było to ”oscrapowane” zdjęcie.

3. Praca musi być nowa, wykonana po ogłoszeniu wyzwania.

Pozostałe informacje znajdziecie na blogu Kwiatu Dolnośląskiego:)

Na zwycięzcę czeka mała nagroda niespodzianka ode mnie:)

Ja jako kolory dominujące wybrałam szary i żółty, do tego tylko czerń i biel:)
Oto mój scrap:








Jestem niezwykle ciekawa Waszych prac. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy:)

A ponieważ dość blisko zgrałam się z paletą TCR#94, niesiona ostatnim sukcesem zgłaszam i tam mój scrap:)

9 komentarzy:

  1. Scrap boski kochana. Jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobam mi się ta łagodność kolorów i wyróżniający się żółty. Ale to co mnie najbardziej zaskoczyło to to że taka kolorystyka świetnie współgra z kolorowym zdjęciem. Ja bym chyba nie zaryzykowała, a to byłaby strata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie komponuję się ze sobą te mazania, chlapania i żywy zółty kolorek.
    Piękny scrap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginał. Jak ty to robisz, że każda praca jest tak zaskakująca. Chociaż to nie moje kolory - Bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna boska praca!!! Ja próbuję podejść do tego wyzwania i jakoś nie mogę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Iwonko - po prostu wybierz dwa kolory i daj się ponieść wyobraźni, jestem pewna, że stworzysz coś wyjątkowego :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...