1.02.2012

Mój pierwszy Art Journal

Na razie pokazuję okładkę, która powstała jako inspiracja do wyzwania albumowego Myśka w Kwiecie Dolnośląskim. Należało stworzyć przynajmniej okładkę albumu w temacie MOJE PASJE. To była dla mnie okazja, by nareszcie skorzystać z cudownego zeszytu z Projektu Zeszyt II, prowadzonego przez Michelle i coś z nim zrobić, a nie tylko na niego patrzeć:)

Będę sobie powoli uzupełniać kolejne strony, spróbuję swoich sił w tej formie, choć mam lekką tremę;)

Na razie przerobiłam sobie okładkę, nie będę pisać co tam jest, bo chyba łatwiej by było napisać czego tam nie ma:) Generalnie ścinki, resztki, gaza, pasta strukturalna, mgiełki i inne media.

Prezentuję zatem okładkę mojego osobistego Art Journala:)










Zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu i pozdrawiam:)


15 komentarzy:

  1. Z przyjemnością będę obserwować Twoje artżurnalowe poczynania.. :)
    Okładka ... eee, co będę gadać..

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka prezentuje się wyśmienicie, tyle w niej szczegółów i smaczków ,że nie wspomnę o warstwach .Rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśny! Juz mi brak słów u Ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka prezentuje się fantastycznie, tyle znajduje się na niej detali do podziwiania... ach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Im bardziej Miś patrzył na Twoje "stwory" tym bardziej nie mógł się doczekać marca :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo mediowe jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny!! dużo sie na nim dzieje i w tym według mnie tkwi jego tajemniczy urok ;) super :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie mediowo znów u Ciebie...Ile zakamareczków do zwiedzania...super.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna okładka, ile szczegółów do podziwiania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita praca, jestem po wrażeniem! Masz tremę? Kompletnie nie rozumiem dlaczego! Jesteś WIELKA :) Jak to cudo się zapełni, to dopiero będzie dzieło, ajjj ... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpatruję się i wpatruję licząc, że Twoje pomysły i umiejętności spłyną na mnie... Ale coś chyba to nie działa w ten sposób... SZKODA

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny i kolorowy. wpisów jestem już ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna okładka! Środek będzie pewnie cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne po prostu nie wiem co napisać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...