22.02.2012

Nostalgicznie...


W moim osobistym życiu jest teraz trudny czas, związany z rocznicą odejścia bardzo bliskiej mi osoby. Jak każdego kto tego doświadczył, nachodzą mnie różne myśli, pytania. Do wykonania tego scrapa zainspirowała mnie bieżąca paleta The Color Room, to dość ciemne, mroczne kolory, dzięki temu praca ma taki właśnie klimat. Znacie już moje kolorowe, optymistyczne prace, znacie te bardziej romantyczne, a dziś macie szansę poznać tę bardziej nostalgiczną stronę mojej natury. 

Praca z wykorzystaniem gesso, gel medium, mgiełek, białej kredki i różnych dodatków.

Is there something out there?


Kilka zbliżeń:









Mam nadzieję, że zachęcę Wam tym postem do przelewania nawet tych najmocniejszych emocji na swoje prace.
Pozdrawiam,



Materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek użyte w tej pracy:

15 komentarzy:

  1. Piękny choć mroczny scrap. Zdjęcie jakby wyrwane z notesu, fajnie współgra z motywem spirali. Właśnie próbuję wykończyć kartkę z ciemnymi papierami w roli głównej i lipa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Malujesz emocjami... ale obok smutku jest też miejsce na nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dzinowy kolor!! I ten makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita praca. Jest w niej tyle emocji. Piękna!
    Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca- co za klimat!;)
    I cudowne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przelałaś na papier wiele uczuć i to wszystko tak emanuje z tej niezwykle wzruszającej pracy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana teraz to mnie naprawdę oczarowałaś !!! Przepiękna i bardzo klimatyczna praca. Uwielbiam takie :))))) Wspaniałe są te skrzydełka imitujące anioły , oszroniałe oko...i urzekająca kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje kondolencje...
    Praca wspaniała..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod nieustającym wrażeniem kiedy patrzę na tego scrapa. Jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle klimatyczny... Niesamowity..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...