15.03.2012

AAMM #23 Folder na CD

Zapraszam Was dziś w imieniu Mollik na nowe wyzwanie w dziale AAMM na Scrapujących Polkach. Mollik zachęca do wykonania folderu na CD lub wykrojniki, oczywiście z wykorzystaniem minimum 3 mediów.

Piszę dziś do Was ze szpitala, gdzie jestem z młodszym synkiem na badaniach na oddziale immunologii, tak więc mój folder zrobiony wczoraj jest formą wyżycia się, odreagowania stresu, nie wspominając, że odcięta na dwa dni od scrapwania musiałam trochę zaszaleć:) Panuje na nim delikatnie mówiąc artystyczny nieład ;)

Okładkę folderu na CD wykonałam korzystając z materiałów w większości z recyclingu - na grubej tekturze ponaklejałam ścinki koronek, guzki, kilka chipboardów, kawałek wikliny i części starej biżuterii. Ponadto pobawiłam się kompletnie bez planowania mediami jest więc: dużo gesso, 2 kolory Ecoliny, mgiełka, UTEE, Perfect Pearls, brokat w kleju, gel medium, a czarnym cienkopisem podkreśliłam niektóre detale.

Na zbliżeniach widać, co tam jest, a raczej czego tam nie ma;)




Pozdrawiam, dziękuję za tyle ciepłych słów pod poprzednim postem i do "usłyszenia" :) 
----
PS> Powoli odliczam już dni do Skrapowiska w Łodzi i doczekać się nie mogę spotkania z niektórymi z Was! Bardzo mi się to przyda, by trochę podładować akumulatory:) 
Jeśli ktoś chce jeszcze dołączyć to są 4 ostatnie miejsca na warsztaty - zapraszam:) Mamy dwóch wspaniałych sponsorów SCRAPPASJĘ I SCRAPINIEC, zapewniam więc, że pracować będziemy na  świetnych materiałach i pobawimy się wszelakimi mediami:)



8 komentarzy:

  1. aaaaaaaaa.... ale fantastyczny!!!
    Na maleńkim zdjęciu dopatrzyłam się nawet małej sówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ poszalałaś! Mediowo na maksa i jaki efekt!! Niezwykły folder.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojechałaś :D Chciałoby się dotknąć, jak Ty zdołałaś na tak małej powierzchni zmieścić tyle emocji??? Do tej pory macam sobie od czasu do czasu notes jaki dostałam od Ciebie i aż mi się buźka śmieje, że warsztaty coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna Twoja praca w której sie zakochalam, juz nie moge sie doczekac kiedy chociaz niektore z nich zobacze na zywo:),

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny folder! Już się nie mogę doczekać na spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, prawdziwe szaleństwo! Dla mnie ta praca, to 100% Ciebie :) Genialny folder!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...