19.03.2012

Wielkanocne dekoracje


Zapraszam Was dziś serdecznie do obejrzenia wielkanocnych dekoracji wykonanych na styropianowych bazach. Uwielbiam robić dekoracje do domu, są jedyne, niepowtarzalne, a ich kolory można dobrać do wnętrza.

 Podobne jajka-zawieszki już robiłam w ubiegłym roku, ale teraz postanowiłam dodać nieco więcej kwiatów, koronek i koralików. Wykonane są na styropianowych bazach o różnej wielkości, owinięte satynowymi wstążeczkami i ozdobione kwiatami i różnymi dodatkami. 

Oto różne wersje kolorystyczne moich wielkanocnych jajek -zawieszek:





 A na drzwi wejściowe można powiesić wiosenny wianek, przyozdobiony wstążeczkami, piórami, kwiatkami, perełkami i motylkami:)



Prawda, że od razu jest milej w domu?

Pozdrawiam serdecznie.

Materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek użyte w powyższych pracach:
Styropianowy wianek






15 komentarzy:

  1. Witam:]. Powiem szczerze odjęło mi mowę(pisaną;)Piękne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale extra!! Super pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo kochana, istne cacuszka! Piękne ozdoby, wręcz wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne dekoracje !!! Inspirujesz kochana,inspirujesz... :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ozdoby! Zaczarowałaś mnie :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. PIĘKNE :) dużo pracy kosztowały ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne jajka! Wszystkie super, a w moje kolorystyczne gusta wpada chyba najbardziej turkusowo - różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajka są fantastyczne! Baardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne te ozdobne jajeczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ bogate piękne jajca!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. oj na pewno będzie przytulnie :) rewelacyjne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne! Przepiękne ozdoby:) Szczególnie zachwycił mnie ten wianek niebiesko- brązowy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka!Inspirujesz i to bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie udekorowałaś te jajeczka.
    Widać, że bardzo pracochłonne były.
    Wianek teś śliczniutki.
    Ciągle zaskakujesz mnie pomysłami, Kochana:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...