10.06.2012

Dziękuję Ci Tato - Thank You Dad

Dziś mam do pokazania projekt specjalny - pracę bardzo osobistą i emocjonalną. Przelewam moje uczucia na papier czy blejtram, bo pomaga mi to uzewnętrznić, często skrywane długo emocje. Taka moja osobista art-terapia.

Today I've got special project to show you - this work is very personal and emotional. I just need to let my emotions go on paper or canvas, because it helps me to express them. Sometimes they were hidden for a long time. That's my personal art-therapy.

Ten projekt jest niejako hołdem dla mojego taty, którego nigdy nie znałam, ale mam kilka jego zdjęć. Życie potoczyło się tak, a nie inaczej, niestety nie dane było mi  go poznać zanim odszedł, ale dziś jestem gotowa, by podziękować mu za to, że był, choć tak krótko moim tatą.

This project is a kind of tribute to my dad, a never knew him actually, but I’ve got few pictures of him. Life went that way, I didn't get a chance to meet him before he was gone. But today I'm ready to say "Thank You  for being my dad", even for such a short period of time.


Praca jest jeszcze szczególna z jednego powodu, otóż zostałam zaproszona jako Gościnna Projektantka do pierwszego wyzwania na blogu sklepu Dekokreacje.pl "Dziękuję Ci tato". Ileż w tym sklepie mają cudownych past i mediów:)

This work is also special because of one more reason. I was invited by a great team as Guest Designer for the first ever Challenge "Thank You dad" on Decokreacje.pl blog. They've got lots of great pastes and media in the shop. 

Praca zatem mocno mediowa, na blejtramie. Ze sklepu użyłam nowej dla mnie pasty, Terracotowej i już ukochanej przeze mnie po pierwszym użyciu pasty szklanej. Pobawiłam się tłem, stworzyłam coś na kształt kwiatków, kółek i rysowałam na mokrej jeszcze paście igłą. Uwielbiam to! Ponadto użyłam mgiełek Glimmer Mist, czarnego i białego gesso, a papiery to tutaj niewielki dodatek do bardzo bogatego tła.

This is mixed media project on canvas. I used new for me Terracotta Paste, and Crystal Paste, which I'm in love with already:) I was playing with the background, I've created some flowers, circles and was drawing on wet paste with needle. I just love it! I also used Glimmer Mists, black and white gesso, inks and not too many papers, as the background is quite rich.


Zbliżenia /Details:








Praca powstala do palety i mapki TCR#113. 
This work has been made according to TCR#113 palette and the sketch.

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny, gratulacje i wszystkie przemiłe komentarze:*
Best regards and thanks for your lovely comments.

A od Decokreacji dostałam ten cudny banerek, to z pewnością nie ostatnia moja praca w ramach Gościnnego Projektowania;)


Dziękuję:*

19 komentarzy:

  1. Ayeedo, bardzo bardzo Ci raz jeszcze pięknie dziękujemy za stworzenie cudownego projektu do naszego wyzwania.
    W niesamowity sposób zamknęłaś emocje w tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayeedko wiesz,że ta praca to 8 CUD ŚWIATA ! To najpiękniejsza rzecz jaką kiedykolwiek widziałam, jest fenomenalna, cudowna, obłędna...brakuje mi słów... Ty zresztą wiesz jak do tyłu przez nią chodzę! Dziękuję Ci,że zgodziłaś się być naszą Gościną Projektantką! Dziękuję za emocje,które wzbudziłaś tą pracą, dziękuję ..po prostu DZIĘKUJĘ BARDZO!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wzruszające...kazdy komentarz w świetle tak pięknej i osobistej pracy zabrzmi zbyt banalnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła praca, musiałaś w niej zawrzeć wiele emocji :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity scrap. Bardzo Twój .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszył mnie Twój post...z bardzo różnych powodów...
    Fantastyczna praca!
    Serdecznie gratuluję Ci Gościnnego Projektowania w DecoKreacjach:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne faktury i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt niesamowity! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimat- kolory, faktura super;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Twoje prace oddziałują na emocje! Niesamowity scrap! Bardzo podoba mi się tło...

    OdpowiedzUsuń
  11. une très jolie réalisation et un beau hommage à votre papa
    co

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny, wzruszający, osobisty, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. niesamowite te twoje faktury, świetna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś Mistrzynią w przelewaniu swoich emocji na mixedmediowe prace! Dzięki temu są wyjątkowe, piękne i niesamowicie wzruszające ... Słów brak, by opisać mój zachwyt. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niezwykłą osóbką i tworzysz niesamowite, niepowtarzalne prace, do tego pełne emocji, wzruszające, jak ten scrap.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytając tego posta, bardzo się wzruszyłam i czułam tylko jak ściska mnie w gardle ...
    W tej pracy czuć ten ogrom emocji !
    Chciałabym napisać coś mądrego,ale nie potrafię znaleźć odpowiednich słów aby wrazić jak bardzo jestem oczarowana Twoja pracą !

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż nie wiem, co napisać.... magia

    OdpowiedzUsuń
  18. Your work is amazing!! I'm a new follower. Check out my blog at kerentamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...