14.06.2012

Przy kawie z ...

W naszym cyklu przy kawie z produktem miesiąca na blogu Kreatywnego Zakątka mamy dziś pierwszego gościa oraz kolejną mapkę dla Was:) Koniecznie zajrzyjcie i poczytajcie, możecie też zobaczyć nasze inspiracje i wziąć udział w wyzwaniu z mapką.

Tym razem jest to moja debiutancka mapka, a produkt miesiąca, który tym razem użyłam to naklejki epoksydowe Artemio.



Oto moja interpretacja mapki z użyciem produktu miesiąca.



Nie byłabym sobą, gdybym ich nieco nie popaćkała i wypróbowała na nich mediów. Sprawdziłam więc i mogę Wam powiedzieć, że fajnie wyglądają z brokatem w kleju i gesso, chociaż same w sobie też są ciekawym dodatkiem.



 Pozdrawiam i zapraszam na bloga po więcej inspiracji naszych projektantek.

Pozdrawiam, 

11 komentarzy:

  1. Jaka ładna mapka. Na pewno skorzystam z niej.
    A co do kartki, cóz ja tez chciałabym tak umieć chlapać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna, kolorowa i radosna kartka! mapka też jest sympatyczna, więc wypadałoby wziąć się do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna mapka i kartka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CUUUUUDO! Pięknie wszystko skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała kartka, cudowne kolory. Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:)
    Wygląda tak artystycznie:)
    U mnie zawsze wszystko musi być poukładane:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna! Każda Twoja kartka jest niepowtarzalna:)
    I zachwycająca;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod dużym urokiem Twoich prac:)
    Już nie mogę się doczekać warsztatów.
    Origata

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka jest boska! Absolutnie niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...