24.09.2012

Męskie kartki na 18 urodziny - Masculine 18th Birthday Cards

Niedawno gościliśmy na rodzinnym przyjęciu z okazji 18-stych urodzin chrześniaka mojego męża. Rany kiedy to zleciało? Wiadomo, że przy tej okazji nie mogło zabraknąć kartek od rodziny z miejscem na "dodatek";) Musiałam zrobić aż cztery kartki dla jednego jubilata, więc łatwo nie było, by każda była nieco inna:)

Pierwsza kartka z pudełkiem:




Pudełko:

Druga - również w pudełku, nieco muzyczna (chłopak gra na pianinie):






Kolejna męska kartka, tym razem z torebką w komplecie:





I na koniec moja pierwsza w życiu kopertówka (!). Zachwycona nie jestem, ale co tam:)




Dziękuję Wam za wszystkie fantastyczne komentarze i odwiedziny:)

13 komentarzy:

  1. Za to ja jestem zachwycona. Wszystko mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poradziłas sobie perfekcyjnie. Bardzo mi się podoba kartka muzyczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncertowo poradziłaś sobie z tym męskim tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie poradziłaś, wszystkie kartki są cudne, mają odpowiedni do okazji klimacik i każda jest inna!! podziwiam, bo ja miałam zrobić dwie kartki na jedne chrzciny i to już było nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki! Zadanie wykonane na 5 + :) Z miłości do muzyki dla mnie numerem jeden jest kartka muzyczna :) Reszta również wspaniała! Nawet kwiatki i motylki wpasowały się w męski klimat :) Kopertówka zachwyca - więcej tolerancji dla samej siebie :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne wykonanie! Wspaniałe:) Pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne! Mój najmłodszy synek też Kacper więc szczególnie przypadły mi do gustu :) Przecudne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś :) fantastyczne kartki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są rewelacyjne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. mega m edskie kartki, idealne dla zbuntowanego nastolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kartki są po prostu genialne! To jedne z najlepszych męskich kartek, jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne są i strasznie pracochłonne, podziwiam i chylę czoła..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...